måndag 9 juni 2008

Tovade tofflor.

Som inte var särskilt svårstickade alls faktiskt..!

7 kommentarer:

Janette Millbom sa...

very supernajsa asså! :-)

Honungsboden sa...

Hej du!

De är så fina dina tofflor! Själv har jag stickat en och en halv i olivgrönt eskimo. Vet inte om jag gör fel med ökningarna och minskningarna, men det återstår väl att se när de är tovade. Virkade du din kant, eller stickade du den enl. beskr?
Ha det!

Glenn sa...

Bra du jobbar!

avstånd sa...

Hej!
Jag stickade kanten och virkade blommorna och torrtovade bladen.
Hur lägger du ut då? Jag stickade inte riktigt så långt som det står i beskrivningen (ca 19cm).
Lycka till!

Mot nya tider sa...

å se där vilket resultat!!! nu ska jag nog med gå på mina tror jag allt....

Katarina Nimrodsson sa...

Oj så fina tofflor vart kan man få tag i sånt mönster? skulle vilja göra till mina barnbar 6 o 7 år gammla

rino sa...

men väldigt söta:-)